.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت تازه از دیدار محصولی و احمدی نژاد

عضو فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر اینکه اخباری که درباره دیدار آقای احمدی نژاد و محصولی و رایزنی آنها در زمینه کمک دولت به این تشکل منتشر شده، واقعیت دارد خاطر نشان کرد: از بهترین دوستان من در این جبهه عضویت دارند و به آنها هم گفتم زیر بیرقی سینه می زنید که به جای دیگری وصل است.
عضو فراکسیون اصولگرایان معتقد است:جبهه پایداری برای محفوظ نگاه داشتن مشایی و جریان انحرافی به وجود آمده تا افکار عمومی را متوجه خود کند.

رضا حسینی قطب آبادی نماینده شهر بابک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص مستنداتش درباره ارتباط جریان انحرافی و جبهه پایداری در شرایطی که آیت الله مصباح به عنوان رهبری معنوی این جریان خود پرچمدار مبارز با جریان انحرافی است، گفت: جریان انحرافی بعد از افشا شدن ماهیتش برای آنکه افکار عمومی را از اقدامات خود منحرف کند، جبهه پایداری را طراحی کرد. البته ممکن است برخی که به این جریان پیوسته باشند از پشت پرده آن بی خبر باشند، اما جبهه پایداری برای محفوظ نگاه داشتن مشایی و جریان انحرافی به وجود آمده تا افکار عمومی را متوجه خود کند تا آنها کار خود را برای کسب کرسی های مجلس و تغییر قانون اساسی دنبال کنند.

حسینی با بیان اینکه شواهد زیادی درباره فعالیت جریان انحرافی در شهرهای کوچک و بزرگ وجود دارد، گفت: طراحان پشت پرده در تهران هم جبهه پایداری را راه اندازی کردند که در واقع همان رایحه خوش خدمت است.

وی با اشاره به نشست های جبهه پایداری با آیت الله مهدوی کنی، گفت: همین دوستان چندی قبل در جلسه خود با آیت الله مهدوی کنی یکی به دو کردند. در حالی که اگر هدف آنها نظام و رهبری و کشور است آقا خط را روشن کردند و حضور اخیرشان در منزل آیت الله مهدوی کنی معنا دار بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر اینکه اخباری که درباره دیدار آقای احمدی نژاد و محصولی و رایزنی آنها در زمینه کمک دولت به این تشکل منتشر شده، واقعیت دارد خاطر نشان کرد: از بهترین دوستان من در این جبهه عضویت دارند و به آنها هم گفتم زیر بیرقی سینه می زنید که به جای دیگری وصل است.

وی اعضای این تشکل را به چند دسته تقسیم کرد و گفت: گروهی بر اساس حضور آیت الله مصباح وارد این دسته بندی شدند. گروهی دنبال این بودند که خود را از مشایی مبرا کنند، یک دسته که احساس کردند جریان مشایی قدرت ورود به مجلس را ندارد به این مجموعه پیوستند، یک عده از نظر اخلاقی گیر کردند و چون نمی خواهند از خر شیطان پائین بیایند در این تشکل هستند. برخی هم به خاطر لجاجت با باهنر و لاریجانی وارد این گروه شدند.

عضو فراکسیون اصولگرایان درباره شروط این جریان نسبت به کمیته ۸+۷ هم گفت: اینکه گفته شده کمیته۸+۷ باید مرزبندی با فتنه داشته باشد شعار تبلیغاتی شان است. آنها در نشست هایی که با آیت الله مهدوی کنی داشتند گفتند افرادی مثل قالیباف، لاریجانی نباید در این کمیته نماینده نداشته باشند و باهنر هم نباشد چرا که اینها عامل فتنه هستند.

نماینده شهر بابک در مجلس، اظهارات اعضای جبهه پایداری درباره عقبه اجتماعی این جریان را نادرست خواند و گفت: آنها به دنبال سهم خواهی هستند؛ اگر می گویند ما ۹ دی را داریم من می گویم مگر ۹ دی مال آنها است؟ اگر مردم ۹ دی آمدند به دلیل حمایت از رهبری بود.

وی افزود: امروز هم اگر مسئولیت برخی از این آقایان را از آنها بگیری، شروع به فحش دادن به نظام می کنند. چون همین آقایان وقتی آقای خاتمی رای آورد گفتند باران رحمت الهی به کشور نازل شد، اما امروز آقای خاتمی را کافر می دانند.

حسینی اظهار داشت: شما گول صحبت های اینها را نخورید چون حرف اصلی اینها سهم خواهی است و می خواهند در مجلس آینده کرسی های بیشتری بگیرند.

وی با بیان اینکه این مجموعه حلقه ای از زنجیره ای هستند که هدفش ضربه زدن به کشور است، گفت: برخی از نزدیکان همین آقایان در جریان فتنه دستگیر شدند و آنها با فشار به وزیر کشور فامیل خود را آزاد کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.